Gdzie pracuję?
Działam głównie w Poznaniu i okolicach. Jeśli mieszkasz w innym regionie - możemy umówić się na konsultację online. Jej koszt to także 150 złotych, podobnie jak w przypadku tradycyjnego spotkania trwa około 2 godzin. Jeśli po konsultacji online decydujesz się na współpracę ze mną - wówczas mój dojazd poza Poznań jest wyceniany indywidualnie. Duży projekt realizujemy tak, by mógł być dopięty na ostatni guzik w maksymalnie kilka dni, a więc w mojej jednej podróży do Twojego miejsca zamieszkania.
Jak się rozliczamy?
Wystawiam faktury. Nie jestem płatnikiem VAT.
Czy każę Ci wyrzucić przedmioty, które bardzo chcesz zatrzymać?
Absolutnie moim celem nie jest zmuszanie kogokolwiek do czegokolwiek. Wiem, że wiele osób ma problem z pozbyciem się nadmiaru przedmiotów ze swojego otoczenia, ale wierzę, że z moją pomocą i moim wsparciem uda Ci się samodzielnie podjąć decyzję o tym, co chcesz zatrzymać, a czego możesz się pozbyć.
Czy upubliczniam efekty naszej pracy?
Dyskrecja to moje drugie imię. Jeśli nie życzysz sobie, abym robiła u Ciebie zdjęcia np. przed i po, po prostu ich nie zrobię. Zdaję sobie sprawę z tego, że są osoby, które nie chciałyby oglądać swojego domowego chaosu na zdjęciach, bo uważają, że nie jest to powód do dumy. Jestem jednak po to, by ten chaos odszedł w niepamięć i wspólnymi siłami na pewno się z nim uporamy.
Czy pomagam w przekazaniu przedmiotów, które szukają drugiego domu?
Tak. W zależności od tego, czy masz do oddania ubrania, akcesoria kuchenne czy nieużywane sprzęty, wspólnie możemy zdecydować, gdzie dostaną drugie życie. Jest kilka instytucji, które chętnie z nich skorzystają.
Czy zajmuję się projektowaniem systemów przechowywania?
Nie jestem projektantką wnętrz, a moim zadaniem jest przede wszystkim zapanowanie nad chaosem, który wkradł się do już zaprojektowanej przestrzeni. Mogę jednak pomóc przekształcić tę przestrzeń tak, by jak najlepiej spełniała oczekiwania domowników.